بازسازی ساختمان ،راه پله ها را جدی بگیرید
نوشته شده توسط : admin

در این مقاله از بازسازی ساختمان کارویس برای شما از از نوع ساخت و تأثیر راه پله ها بر کل ساختمان می گوییم، در بازسازی و نوسازی ساختمان هایی که می خواهند تغییر کلی و جزیی در بخش راه پله های خود بدهند باید نکات زیادی را رعایت کرد زیرا راه پله در بازسازی ساختمان باید طبق یک اصول معماری انجام شود. در پله ها جهت شروع و خاتمه پله باید دقیقا مشخص شود و همچنین محل نصب دست انداز و ارتفاع تعیین می شود، طول و عرض و ارتفاع تابع شرایط مختلفی از جمله نوع استفاده، محل قرار گیری، تعداد طبقات و …می باشد ولی  در بازسازی تمامی این پله ها راحتی استفاده کننده و یکنواخت بودن عرض و ارتفاع در تمامی نقاط مهم می باشد. عرض هر کف پله بین ۲۹ تا ۳۰ سانتی متر بوده و این متناسب با استقرار انسان است، می توان برای کنترل عرض و ارتفاع از فرمول ۲h+b=63 -64 استفاده نمود. در این فرمول h ارتفاع است و b عرض پله می باشد. باید گفت در بازسازی ساختمان از پله  ها برای ارتباط بین دو سطح یا همان دو طبقه مجزا استفاده می شود، با پیشرفت روز افزون علم معماری نوع  پله ها هم دچار تغییرات و تنوع های بسیار زیادی شده است که به زیبا تر کردن محیط ساختمان کمک بسیار زیادی می کند. برای اطلاع از تمامی راه کار هایی که باعث می شود بازسازی ساختمان به درستی و بنا به در خواست شما انجام شود می توانید با تماس با تیم مهندسین معمار و تیم مشاوران شرکت کارویس به صورت رایگان تمامی سؤالات خود را مطرح کنید و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

انواع راه پله ها در بازسازی ساختمان

در بازسازی ساختمان از پله ها برای ارتباط بین دو سطح استفاده می شود که در تمامی نقشه ها باید به صورت اندازه گیری شده و دقیق ترسیم شود، در این قسمت از مقاله های بازسازی ساختمان کارویس از انواع پله ها با اندازه و فرم های مختلف را برای شما می گوییم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید ۱)پله های سر راست : این پله ها معمولا پاگرد هم ندارند و برای دوسطحی که فاصله ی کمی دارند باهم استفاده می شود ۲)پله های دوطرفه که دارای پاگرد هستند که برای ارتفاع عای بیشتر از۲.۵ متر استفاده می شود ۳)پله های پیچ دار که در بازسازی ساختمان های به تازگی بیشتر استفاده می شود و این به دلیل خاص بودن و زیبایی و ظرافت بی نظیری است که به کل ساختمان می بخشد که البته باید نکات بسیار زیادی را درباره راه پله های پیچ دار یا حلزونی رعایت کرد زیرا اندازه کف پله ها یکسان نیست و به نسبت زاویه پیچ متفاوت است و باید با دقت این پله ها درست و به کار برده شوند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،راه پله ها را جدی بگیرید





:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: